StyrerAssistenten Regnskap samhandler med data registrert i resten av programpakken, som informasjon om barn, opphold, priser, rabatter og ulike moderasjoner fra kommunen. Slik unngår man dobbeltregistrering og vedlikehold av flere systemer. OpusCapita sine regnskapsførere benytter selv StyrerAssistenten regnskap, derfor kan styrer og ledelse i barnehagen til enhver tid følge arbeidet som blir gjort. Med denne transparente løsningen oppnår man større kontroll over økonomien i barnehagen.
Med den digitale regnskapsløsningen følger nye muligheter. Samarbeidet med OpusCapita muligjør automatisk håndtering av faktura fra barnehagens leverandører. Man kan også bruke vår app til å skanne faktura inn til StyrerAssistenten. Barnehagen kan velge å utføre deler av regnskapet selv, og slik redusere kostnader.
Løsningen støtter blant annet OCR, eFaktura og eksport til en rekke økonomisystemer. StyrerAssistenten Regnskap er en fleksibel, kostnadsbesparende og fremtidsrettet løsning.
Som Barn-Nett kunde, får du tilgang til egen server med Windows og Microsoft Office. Koble deg enkelt på fra hvilken som helst datamaskin med internett. Man kan ha flere brukere i barnehagen, gjerne med et felles arbeidsområde. Vi konfigurerer din eksisterende e-post i Outlook eller Windows Mail.
Med serverløsning forsvinner bekymringer om hva som vil skje med dokumenter og sensitive data dersom din PC havarerer, blir stjålet e.l. Det tas backup av dataene dine hver eneste dag. Alle kunder får tilbud om databehandleravtale.
Daglig drift med faktureringsmulighet og komplett HMS- og avvikssystem.
Modernisering av rutiner og trygg kommunikasjon med foreldre
Håndtering av ferie, fravær, permisjoner. Personalhåndbok og bransjedokumenter.
System for HMS-, pedagogikk og sjekklister tilpasset behov for sentralstyring.